Zmiešaný intenzívny program (BIP)
BIP je program mobility pre študentov s cieľom vzdelávania, ktorý pozostáva z fyzickej a virtuálnej časti a zahŕňa najmenej 3 inštitúcie vysokoškolského vzdelávania z 3 rôznych krajín. Hlavným cieľom BIP je vytvoriť produkt projektu, ktorý je prijateľný, použiteľný a motivujúci na viacerých úrovniach a ktorý má skutočnú pridanú hodnotu.
Trvanie fyzickej zložky mobility sa bude pohybovať od minimálne 5 do maximálne 30 dní v závislosti od programu. Fyzická časť sa môže uskutočniť v krajine hostiteľskej partnerskej inštitúcie podľa informácií zverejnených organizátorom. V prípade školiteľov, ktorí cestujú na BIP, je maximálny počet dní 14, podporovaných grantom vrátane zelených cestovných dní.
Virtuálna zložka je povinnou súčasťou BIP. Môže mať formu online kooperatívneho učenia alebo skupinovej práce, pri ktorej účastníci pracujú spoločne na svojich úlohách vo virtuálnom priestore v rovnakom čase.
Študenti sú povinní splniť minimálny počet kreditov a ďalšie stanovené podmienky stanovené hostiteľskou univerzitou alebo fakultou/katedrou, a ak takéto pravidlo neexistuje, vyžadujú sa minimálne 3 kredity.
Grant na mobility:
Dĺžka fyzickej mobility | Oprávnené denné štipendium |
5-14 dní | 70,00 € / deň |
15-30 dní | 50,00 € / deň |
ĎALŠIE MOŽNOSTI PODPORY
Grant na podporu rovnosti príležitostí v rámci programu Erasmus+:Oprávnení žiadatelia môžu získať jednorazovú dodatočnú sumu 100 EUR na mobilitu v trvaní 5-14 dní a 150 EUR na mobilitu v trvaní 15-30 dní.
Real Cost Equal Opportunities Grant (pre študentov so zdravotným postihnutím alebo dlhodobou chorobou).
Ako je uvedené vyššie, žiadosť môžete podať len počas aktívneho obdobia podávania žiadostí. Aktuálne výzvy na predkladanie návrhov nájdete na nižšie uvedenom odkaze. V texte výzvy na predkladanie návrhov sa nachádza odkaz na online systém podávania žiadostí. Pripravili sme pre vás krátky návod na vyplnenie formulára žiadosti, ktorý nájdete na nižšie uvedenom odkaze.
Kritériá na podávanie žiadostí:
– Musíte byť aktívnym študentom Univerzity J.Selyeho (musíte si zachovať svoj status počas mobility).
– Voľné mesiace (v prípade mobility v rámci programu Erasmus+ je maximálna dĺžka účasti 12 mesiacov na jeden študijný cyklus (Bc., Mgr., PhD.).
– Riadne vyplnenie prihlášky, nahratie požadovaných dokumentov (viac informácií nájdete v príručke k prihláške na nižšie uvedenom odkaze).
Po vyplnení a odoslaní prihlášky budete informovaní o vyhodnotení prihlášky a o ďalšom postupe po zasadnutí Erasmus+ komisie fakulty a univerzity.
Užitočné linky:
https://www.pracovnestaze.sk/vzory-dokumentov/ako-napisat-dobry-motivacny-list
https://www.grafton.hu/hu/allaskeresoknek/karrier-tanacsok/oneletrajz-es-motivacios-level/hogyan-irjunk-motivacios-levelet
https://novoresume.com/career-blog/how-to-write-a-motivation-letter
V prvom rade nám dovoľte, aby sme vám zablahoželali! Po prijatí oznámenia, že vaša žiadosť bola úspešná, sa môže začať administratívny proces. Pracovníci kancelárie vás budú informovať o každom kroku, preto si pravidelne kontrolujte svoj univerzitný e-mail.
Dôležité: po podpísaní dohody o grante a začatí mobility musíte zostať v krajine hostiteľskej inštitúcie počas celého trvania mobility.
Dokumenty potrebné na začatie mobility:
1. Zmluva o štúdiu (Learning Agreement for Studies) – online dokument, ktorý obsahuje predmety, ktoré chcete absolvovať na hostiteľskej inštitúcii, a predmety, ktoré chcete prijať na Univerzitu J. Selyeho po ukončení mobility. Pokyny na vyplnenie formulára nájdete pod odkazom nižšie. Pri vypĺňaní formulára pracujte v časti Short-Term mobility! Po vyplnení bude dokument zaslaný všetkým zainteresovaným stranám e-mailom. Dokument sa považuje za kompletný, ak je podpísaný všetkými tromi stranami (vami, koordinátorom vysielajúcej univerzity, koordinátorom hostiteľskej univerzity). Po prihlásení vás systém upozorní na stav podpisov
2. OLS (Online Language Support) – Pokyny na vyplnenie jazykového testu sú k dispozícii na nasledujúcom odkaze. Odkaz na systém: https://academy.europa.eu/local/euacademy/pages/course/community-overview.php?title=learn-a-new-language
3. Erapo insurance – Pokyny na vyplnenie poistenia sú k dispozícii na nižšie uvedenom odkaze. Ak máte s jeho vyplnením problémy, nahláste ich na erasmus@ujs.sk. Poistenie musí byť uzatvorené na skutočné trvanie mobility a ak ste si nie istí dátumom, počkajte, kým sa podpíše zmluva o grante, ktorá bude obsahovať presný dátum.
Po úspešnom vyplnení vyššie uvedených dokumentov môžete podpísať zmluvu o grante. Uvedenú zmluvu podpíšete na Oddelení vonkajších vzťahov (Elektrárenská 2, 945 01 Komárno). Na podpis zmluvy so sebou prineste vyššie uvedené dokumenty, občiansky preukaz a študentskú kartu ISIC.
Je dôležité, že mobilita sa nemôže uskutočniť bez uzavretia zmluvy o poskytnutí grantu.
Zmluvu je potrebné podpísať pred začiatkom mobility, najlepšie 2 – 3 týždne pred jej začiatkom.
Na uzatvorenie zmluvy sa dostavte vo vopred dohodnutom čase, pre dohodnutie termínu kontaktujte erasmus@ujs.sk.
Na dokončenie mobility budete potrebovať 4 dokumenty:
1. OLA – Online Learning Agreement (Zmluva o štúdiu online) – verzia obsahujúca predmety a podpisy, ktoré ste zmenili pred a počas mobility. Dokument si môžete stiahnuť a vytlačiť prostredníctvom systému, urobte si aspoň 2 tlačené kópie.
2. Potvrdenie o účasti – vydáva ho koordinátor hostiteľskej univerzity. Potvrdenie o účasti je možné vydať až po vykonaní poslednej skúšky, keďže posledný deň mobility bude zároveň posledným dňom poslednej skúšky. Ak hostiteľská univerzita požaduje na tento účel formulár, stiahnite si dokument z nižšie uvedeného odkazu.
3. Dotazník EuSurvey – dotazník dostanete prostredníctvom automatizovaného systému do svojho univerzitného e-mailového konta. E-mail dostanete s predmetom “Erasmus+ Participant Survey“. V dotazníku prosím uveďte presné a reálne údaje. Nemusíte vytlačiť celý dokument, stačí odovzdať prvú stranu. Ak tento dotazník nedostanete do 4 dní od ukončenia mobility, nahláste to na erasmus@ujs.sk.
4. Správa o skúsenostiach – 1-2 strany s fotografiami. Vytlačte 1 kópiu tohto dokumentu alebo ho pošlite vo formáte Word s predmetom “Správa o skúsenostiach” na adresu erasmus@ujs.sk. Správa bude nahratá pod nižšie uvedeným odkazom, preto prosím vypracujte svoju správu na základe tejto skutočnosti.
Ak máte k dispozícii uvedené dokumenty, kontaktujte, prosím, erasmus@ujs.sk, aby ste mohli dokončiť svoju vzdelávaciu mobilitu a dohodnúť si stretnutie.